חדשות ביטוח

 

 

 

ביטוח -  "מרכז מידע על ביטוח"

 

ליום 8/11/2009

   

  

 קבוצת כלל תכנס את כל חטיבות הקבוצה תחת המותג "כלל"

 קבוצת כלל יוצאת במהלך מיתוג כולל: "לכל רגע בחיים יש כלל"

 

אורי גינוסר, ראש אגף קשרי חוץ בקבוצת כלל: השפה הפרסומית החדשה, המהווה בידול מובהק מהמקובל כיום בשפה הפרסומית בשוק ההון, תאפשר את זיהוייה של כלל בכל פעם שיופיע פרסום כלשהו של אחת מחטיבות הקבוצה.

 

 

המיתוג החדש של "כלל"קבוצת כלל יוצאת בימים אלו במהלך מיתוג כולל, במסגרתו יכונסו כל חטיבות הקבוצה תחת המותג "כלל". המותג "כלל" יהווה מטריית גג לכל החטיבות והחברות הכוללות בין השאר את כלל ביטוח, כלל פנסיה וגמל,  כלל מימון, כלל בריאות וכלל פיננסים.

 

להשקת המהלך קדם מחקר מקיף, אשר בדק את המודעות למותג כלל ולחברות הבנות. המחקר הצביע, על עוצמתו של המותג "כלל" בהיותו  מוכר ומוביל בעולם הביטוח. עוד הצביע המחקר על מובילות ברורה ומובהקת למותג כלל.

 

במסגרת מהלך המיתוג, זוהו ערכי המותג בעולם של אחריות, יציבות, חכמה ואופטימיות ומתוך כך נולד המסר שבחיים הדינמיים, לכלל יש את הידע והכלים לספק את הפתרון המתאים ביותר לכל רגע ולכל מצב באופן האמין ביותר - הסלוגן שנבחר להוביל את המהלך - "לכל רגע בחיים יש כלל".  המסר והסלוגן ילווה את כל פעילויות הקבוצה וחברותיה .

 

תכליתו של המהלך הוא בהעצמת המותג, מיצובה של החברה כבית של מותגים רבים והאצלת הילת המותג על חברות הבת, תוך דגש על כך שכל אחת מהן משתייכת לאותו הבית. בכך תוגבר המודעות למגוון הכלים שמעניקה כלל בהתמודדות עם שינויים בחיים הדינמיים. אסטרטגיה זו, תבוא לידי ביטוי בשפה גרפית חדשה, צבעונית וססגונית שיוצרת בידול בנראות הפרסומית.

 

במסגרת המהלך עוצב לוגו החברה כשבמרכזו מובלט שם המותג כלל ומתחתיו שמן של החטיבות השונות. צבעי המותג נותרו בעינם – כחול באות C ותכלת באות כ.  בכל החטיבות הבנות יצורף שם החטיבה ללוגו בצבעיהם המוכרים – ירוק לחטיבת הבריאות, זהוב לחטיבת הפנסיה והגמל, סגול לחטיבת המימון וכסוף לחטיבת הפיננסים. השורה שהופיעה עד כה בתחתית הלוגו "מקבוצת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים" הוסרה.

 

אורי גינוסר, ראש אגף קשרי חוץ בקבוצת כללאורי גינוסר, ראש אגף קשרי חוץ בקבוצת כלל, מציין, כי כחברה מוכרת ומובילה בישראל היינו חייבים לבצע מחקר יסודי להבנת תפישת המותג ובעיקר לתת את הביטוי הנכון להמחשת ערכי הקבוצה. לדבריו, במהלך התהליך שנעשה בשיתוף עם משרדי הפרסום של הקבוצה, נבחרה שפת פרסום חדשה, ייחודית, וצבעונית המהווה בידול מובהק ממה שמקובל כיום בשפה הפרסומית בשוק ההון. השפה החדשה תקל על לקוחות החברה, סוכניה ועובדיה לזהות את כלל בכל פעם שיופיע פרסום כלשהו של אחת מיחידות הקבוצה.

 

מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסומי בהיקף כספי של כ – 2 מיליון שקלים, ויכלול קמפיין אינטרנטי ייחודי ברשתות החברתיות ובבלוגים פופולאריים, המזמין את הגולשים ובעיקר משתמשי Facebook להכין סרט  אישי על רגעים בחייהם. כמו כן ילווה למהלך קמפיין חסויות בטלוויזיה וקמפיין עיתונות.

 

 

 

 

 


כל הזכויות שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" ©Copyright