קמפיין קירות של כלל: מובילות החברה ב-2009 בכל אפיקי החיסכון ארוך הטווח  

 

כלל בקמפיין קירות  - מקום ראשון בחיסכן ארוך טווח קבוצת כלל עולה עם קמפיין חוצות חדש תחת הסיסמה - כלל במקום הראשון. מדובר בקמפיין קירות שיעלה באמצעות נור באיילון ובצמתים מרכזים ברחבי גוש דן ובהם תוצג ותומחש המובילות של כלל בפנסיה, בגמל ובביטוחי המנהלים בשפה הפרסומית החדשה, המזוהה עם הקבוצה.

 

הקמפיין  יימשך שבועיים ויכלול גם מודעות בעיתונות.

 

אורי גינוסר, ראש אגף קשרי חוץ בקבוצת כלל, מציין כי שילוט החוצות בא להעביר את מסר המובילות של כלל בתחום החיסכון ארוך הטווח. בחרנו להבליט את מובילותה של כלל בפנסיה, בגמל ובביטוחי המנהלים, זאת לאור התשואות הגבוהות שרשמה החברה ב- 2009. קרן הפנסיה מיטבית עתודות נמצאת בראש דירוג התשואות של קרנות הפנסיה הגדולות, קופת הגמל גפן בראש דירוג התשואות של קופות הגמל הגדולות וקרן י החדשה של כלל בראש דירוג התשואות של ביטוחי המנהלים החדשים (2004) בשנת 2009.

 

עוד מציין גינוסר, כי מהלך הקירות באיילון מעצים את המותג וממצב אותו כמוביל בתחומו. כמו כן, השפה הגרפית הצבעונית והססגונית תורמת אף היא לבידול בנראות הפרסומית.

 

 

 


כל הזכויות שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" ©Copyright