היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

 

חילופי מנכ"ל הראל

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

יכול להיות שאתם צודקים... לאתר היועצת Z
 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


  

דחו את תביעתכם - אל תהמרו על עצת חינם

 

 

ניר כהן, מנכ"ל הראל החדש

 

 

ניר כהן, מנכ"ל הראל החדש, רישום של קטיה שורצמןחברת הראל הודיעה ביום 18/4/2021 לבורסה לניירות ערך רשות ניירות ערך על חילופים מתוכננים של מנכ"ל ויו"ר הראל ביטוח. לפי הדיווח, החילופין המתכננים הם לבקשתו של מישל סיבוני, מנכ"ל הראל ביטוח ומנכ"ל הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ.

 

השינוי הארגוני בקבוצה שאמור להיכנס לתוקפו ביום 1/7/2021 הוא החלפתו של מישל סיבוני, כמנכ"ל הראל ביטוח (תפקיד שבו הוא מכהן מזה כ-12 שנים) בניר כהן  המכהן כיום כמשנה למנכ"ל הראל ביטוח וראש חטיבת המטה.

 

סיבוני ימשיך לכהן בתפקידו כמנכ"ל הראל השקעות וכן הראל השקעות תפעל על מנת למנותו כדירקטור בהראל ביטוח, מתוך כוונה למנותו ליו"ר דירקטוריון הראל ביטוח, במקומו של יאיר  המבורגר, המכהן כיו"ר דירקטוריון הראל השקעות ויו"ר דירקטוריון הראל ביטוח. יאיר המבורגר ימשיך לכהן כיו"ר דירקטוריון הראל השקעות וכדירקטור בהראל ביטוח לאחר מינויו של סיבוני ליו"ר הדירקטוריון של הראל ביטוח.

 

ניר כהן הצטרף להראל לפני כ-12 שנים, ושימש בין היתר כראש חטיבת המטה, במסגרתה היה אחראי על הטמעת האסטרטגיה שגיבש מר סיבוני וכן על ניהול מערך השיווק וההפצה בהראל.

 

קודם לכן שימש ניר כהן כסגן בכיר ומשנה לממונה על שוק ההון, במסגרת זו קידם שורה של רפורמות בתחום החיסכון הפנסיוני. כהן עבד ברשות שוק ההון במשך 11 שנים שלאחריהן, לאחר תקופת צינון בת שנה, הצטרף להראל.

 

המינויים כפופים לאישור הממונה על שוק ההון, ביטוח וחסכון במשרד האוצר וכן לקבלת אישורי האורגנים הרלוונטיים של חברות הקבוצה הרלוונטיות.

 

ניר כהן הוא בעל תואר שני (.M.A) בכלכלה, האוניברסיטה העברית ותואר ראשון (.B.A) בכלכלה, המסלול האקדמי המכללה למנהל. ניר כהן משמש כראש מסלול ביטוח בבית הספר לכלכלה של המכללה למנהל המסלול האקדמי.

 

 

 
 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright