עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

הרוג לשבוע בצומת

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

 לאתר היועצת

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

חיתום בביטוח חובה לרכב

למדריך תביעות ביטוח רכב

ביטוח חובה

 

בכל שבוע נהרג אדם בתאונת דרכים בצומת עירוני ב-2017

 

מחלף עירוני - צילם אילוסטרציה של קטיה שורצמן, כל הזכויות שמורות

על פי נתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת 2017 (ינואר-נובמבר) חלה עליה של 20% במספר ההרוגים בתאונות דרכים בצמתים עירוניים. למעלה מ- 6,000 בני אדם נפגעו בצמתים עירוניים ב-2017 בתאונות דרכים מתוכם 389 נפצעו באורח קשה.

 

עוד עולה מהנתונים, כי בממוצע של עשר השנים האחרונות, מדי שנה נפגעים למעלה מ-7,500 בני אדם בתאונות דרכים בצמתים עירוניים, מתוכם בממוצע נהרגים מדי שנה 45 בני אדם ו- 330 נפצעים באורח קשה.

 

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "כדי למנוע הרוגים ונפגעים נוספים, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים צריך לטפל בצמתים בערים ובכבישים הבין עירוניים. כניסה לצומת לא חייבת להיות סכנה למשתמשי הדרך. רשימת הצמתים האדומים ידועה ולכן חייבים כבר מחר בבוקר להתקין מצלמות אור אדום בצמתים הרמזורים  ולהתקין מעגלי תנועה, רמזורים ופסי האטה באותם צמתים אדומים ומסוכנים. כל אלה יוכלו לסייע בהפחתת התאונות, בצמצום מספר הנפגעים ובמניעת ההרוג הבא".

 

בתל אביב הצמתים המסוכנים ביותר

 

בכדי לצמצם את מספר הנפגעים בתאונות דרכים בצמתים ולהפחית את מספר ההרוגים בהם, יש מספר דרכים פשוטות לשיפור תשתית הצומת:

 

  • התקנת מעגל תנועה בצומת המסייע בריסון מהירות הנסיעה ומביא את הולכי הרגל לחצות את הכביש בשני מעברי חציה קצרים במקום באחד ארוך.
     

  • הוספת רמזור בצומת המחייב עצירה מוחלטת ומאפשר מעבר בטוח להולכי הרגל.
     

  • משרד התחבורה צריך לבדוק שהצמתים מוארים היטב על מנת לאפשר לנהגים ולשאר משתמשי הדרך ראות טובה גם בשעות החשכה על מנת שיוכלו להבחין בנהגים האחרים, בהולכי הרגל וברוכבי האופניים.
     

  • בנוסף יש לוודא כי בקרבת הצומת קיים שילוט המתריע בפני הנהג על התקרבות לצומת.

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright