עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

סכנה בחציה

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

 לאתר היועצת

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

חיתום בביטוח חובה לרכב

למדריך תביעות ביטוח רכב

ביטוח חובה

ב 2016 נהרגו בממצע 2 הולכי רגל מדי שבוע

מעבר חציה

לפי פרסום של עמותת אור ירוק המבוסס על נתוני המרכזית לסטטיסטיקה, הליכה ברגל בישראל עלולה להיות מאד מסוכנת.

 

על פי הנתונים, בשנת 2016 נהרגו בתאונות דרכים 101 הולכי רגל, שמהווים למעלה מרבע מכלל ההרוגים בתאונות דרכים בישראל בשנה זו. המשמעות היא, כי בכל שבוע בממוצע נהרגו שני הולכי רגל בתאונות דרכים בישראל בשנה שעברה. עוד עולה מהנתונים, כי כמחצית מהולכי הרגל שנהרגו בתאונות דרכים (43%) היו אזרחים ותיקים בגילאי 65 ומעלה ועשרה מהם היו ילדים בני 0-14.

 

בנוסף נמצא, כי ב- 11 החודשים הראשונים של 2016 נפגעו בתאונות דרכים 3,076 הולכי רגל, 545 מהם נפצעו באורח קשה. בממוצע של עשר השנים האחרונות (2007-נובמבר 2016) נפגעים מדי שנה למעלה מ- 3,200 הולכי רגל בתאונות דרכים ונהרגים למעלה מ- 110.

 

הולכי הרגל המהווים את האוכלוסייה הפגיעה ביותר בקרב משתמשי הדרך על כן, יש לספק להם את מירב האמצעים להגברת ביטחונם, באמצעות תשתיות ידידותיות, אכיפה, הסברה והגנה גם באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בכלי הרכב.

 

אחד האמצעים האפקטיביים בצמצום היפגעות הולכי הרגל הוא הוספת פס האטה שירסן את מהירות נסיעת כלי הרכב וכך ינתן לנהג מספיק זמן לתגובה ויפחית את מידת הנזק במקרה של פגיעה בהולך הרגל.

 

על פי הנתונים פס האטה מפחית את הסיכון לתאונת דרכים ב-40% במקום בו הוא מוצב ולכן, זהו פתרון זול ופשוט להגנה על הולכי הרגל. הימצאות פסי האטה בסביבת ריכוז גבוהה של קשישים וילדים כמו בתי ספר, גנים ציבורים, בתי אבות ומרכזי יום לקשיש, יפחיתו את מהירות הנסיעה ויצמצמו את הסיכון של הולכי הרגל להיפגע מכלי רכב.

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright