עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

דירוג מבטחים 2017

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

 לאתר היועצת

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

דירוג המבטחים לשנת 2017 ע"י הפיקוח על הביטוח

 

איור לכתבה עם סרגל מאזנים וכיתוב מדד שירות ופיקוח על הביטוח

רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון פרסמה ביום 11/6/2018 מדד למוצרי הביטוח המרכזיים בישראל. המדד מהווה כלי נוסף המקדם קבלת החלטות צרכניות מושכלות של הלקוח בעת בחירת המוצר והחברה המתאימים לו ביותר. בנוסף, המדד תורם לקידום התחרות והשקיפות בשוק הביטוח.

 

המדד מציג את המוצרים המרכזיים על בסיס השוואה יעילה ופשוטה בין חמישה נדבכים:

  1. תשלום תביעות - אחוז התביעות שאושרו ושולמו, ומהירות הטיפול בהן.

  2. שביעות רצון לקוחות - מידת שביעות הרצון מהשירות וההמלצה של לקוחות על חברות הביטוח.

  3. תלונות ציבור - מספר התלונות שהוגשו כנגד חברות הביטוח לבירור ברשות.

  4. זמני מענה - מהירות מתן המענה טלפוני במוקדי השירות של החברות.

  5. כלים דיגיטליים - האפשרות לבצע פעולות בצורה דיגיטלית.

 

השנה התווסף רכיב כלים דיגיטליים במדד במשקל של 5% מציון המדד הכולל. נדבך כלים דיגיטליים בוחן את מגוון הכלים הדיגיטליים בערוצי ההתקשרות השונים השלובים במערך השירות של חברת ביטוח ובוחן את התרומה של כלים אלה לקידום ושיפור השירות ללקוחות החברה ועד כמה הוא מאפשר עמידה בסטנדרטים של שירות לקוחות ראוי בעידן הדיגיטלי.

 

החברות שהגיעו למקומות הראשונים בכל מוצר ביטוח:

  1. ביטוח חובה לרכב - AIG, ביטוח ישיר, כלל

  2. ביטוח רכב רכוש  (נזק עצמי וצד ג') - ביטוח ישיר, AIG, שירביט

  3. ביטוח דירה ותכולתה - ביטוח ישיר , AIG, שומרה

  4. ביטוח בריאות  (ניתוחים, השתלות, תרופות ומחלות קשות) - ביטוח ישיר, הפניקס, כלל

  5. ביטוח תאונות אישיות -  (תאונות אישיות, נכויות) - ביטוח ישיר, AIG, הפניקס

  6. ביטוח סיעודי  (פרט) - מגדל, הפניקס, מנורה

  7. ביטוח נסיעות לחו"ל - ביטוח ישיר, AIG, הפניקס

  8. ביטוח אובדן כושר עבודה - הפניקס, כלל, הראל

  9. ביטוח סיכון חיים  (ריסק מוות) - הפניקס, AIG, ביטוח ישיר

 

החברות שהשתפרו באופן המשמעותי ביותר ברמת השירות הכולל בחברה הן:

 

מבין החברות הגדולות: הפניקס - זו השנה השנייה ברציפות ועם השיפור המשמעותי ביותר. וכלל 

 

מבין החברות הקטנות: שלמה וביטוח חקלאי

 

הממונה על שוק ההון, דורית סלינגר: "זו השנה הרביעית שאנחנו מצליחים להעניק לצרכנים מדד פשוט שמשכלל את כל הרבדים במערך השירות של החברות, תוך מתן משקל ראוי לכל רכיב כך שישקף נאמנה את איכות השירות ללקוחות החברות. גם השנה הוביל המדד לשיפור בשירות החברות ללקוחות. נמשיך לפעול כדי לאפשר לצרכן לקבל החלטות מושכלות ולהגיע למימוש זכויות מלא".

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright