עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

ביטוח רכב תלוי שימוש

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

 לאתר היועצת

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

 

שוק הביטוח תלוי השימוש עשוי להגיע לכדי 107 מיליארד $  עד 2024

 

מומחה הביטוח, יוסי וינשטוק, מייסד שומרה ומפתח ביטוח תלוי שימוש בארץ ובחו"לשוק ביטוח רכב העולמי המבוסס על שימוש צפוי לגדול מערכו הנוכחי העומד על כ 34 מיליארד $ לכדי 107 מיליארד $ ואף יותר בשנת 2024.

 

כך לפי דו"ח מחקר חדש שנערך ע"י Insights, Inc. אחד הגורמים העיקריים המניעים את הצמיחה בשוק ביטוח רכב תלוי שימוש היא עלייה בייצור של כלי רכב פרטיים ומסחריים שמוטבעת בהם טכנולוגיה המאפשרת ניתור ומעקב חיצוני לקבלת נתונים לגבי תקינות הרכב ואופן הנהיגה. 

 

יצרני הרכב וחברות הביטוח משתמשים בנתוני הטכנולוגיה לחישוב הפרמיה ללקוחות בהתאם לשיעור השימוש ברכב.  שבר שמאפשר ללקוחות להפחית את שיעורי הפרמיה שלהם על ידי אימוץ נהיגה בטוחה.

 

גורמים נוספים שמגדילים את צמיחת שוק הביטוח תלוי שימוש הם החדירה הגוברת של טלפונים חכמים עם יכולות להתחבר למכשירים המשולבים ברכב והעלייה במספר המכוניות המאפשרות חיבור לניידים או גם מחוברות אליהם. טכנולוגיה זו מאפשרת לכלי רכב לשתף נתונים עם הסביבה החיצונית. 

 

האימוץ הנרחב של טכנולוגיות על ידי יצרני הרכב ישפיע על יחס הצרכנים כלפי ביטוח תלוי שימוש כפי שהם מוכנים לשתף מידע אודות הנהיגה שלהם בעבור קבלת תעריפי ביטוח שמותאמים להם אישית.

 

חברות הביטוח הפועלות בשוק הביטוח המבוסס על שימוש, נכנסות לשותפויות אסטרטגיות עם יצרניות רכב וספקי שירותי ביטוח רכב אחרים, במטרה להציע ללקוחותיה פתרונות טלמאטיים חדשים בתחום הביטוח. 

 

לדוגמה, בספטמבר 2016, ג'נרלי ופרוגרסיב שיתפו פעולה לפיתוח דור חדש של פתרונות טלמטיקה מותאמים אישית לרכב, אשר מתגמלים נהגים בטוחים על בסיס דפוסי הנהיגה שלהם.  פתרונות אלה גם מסייעים לחברות לשפר את יכולות הנתונים האישיים שלהם ולהגדיל את היצע המוצרים. 

 

חברות הביטוח מאמצות אסטרטגיות בידול מוצרים ומציגות מוצרים ושירותים חדשים של ביטוח רכב תלוי שימוש כדי להקדים את המתחרים.

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright