עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

דוחות חשמליים

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

 לאתר היועצת

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

ביטוח חובה

 

חיתום בביטוח חובה לרכב

 

דוחות משטרה לרוכבי החשמליים

 

דוח פגיעה של הולכת רגל מאופניים חשמליים

לפני כחודש, התחילו שוטרי אגף התנועה במבצע אכיפה ברחוב אבן גבירול בתל אביב כנגד רוכבי האופניים שרכבו על גבי המדרכה. פעולות האכיפה מגיעות לאחר עליה חדה במספר הנפגעים בתאונות אופניים חשמליים וקורקינטים ממונעים.

 

החשמליים - סכנה על המדרכה - 60% מדווחים כי הם או אדם שהם מכירים  נפגע או כמעט נפגע על ידי אופניים חשמליים במדרכה.

 

בסקר שערכה עמותת אור ירוק בעמוד הפייסבוק שלה, דיווחו 60% מהנשאלים כי הם או מישהו שהם מכירים נפגע או כמעט נפגע מאופניים חשמליים שנסעו על גבי המדרכה. עוד נמצא בסקר, כי 64% מהנשאלים טענו כי נסיעה של אופניים חשמליים על גבי המדרכות גורמת להם תחושת פחד, ו - 77% טענו כי יש לחייב רוכבי אופניים חשמליים בהוצאת רישיון.

 

על פי נתונים שהגיעו לידי עמותת אור ירוק בשנת 2015 ועד ה-28 באפריל 2016, רשמו שוטרי אגף התנועה כ-4,000 דוחות לרוכבי אופניים חשמליים. בחלוקה לממוצע עולה כי בכל חודש (16 חודשים) נרשמו 250 דוחות בממוצע. בין העברות בגינן ניתנו דוחות לרוכבי האופניים חשמליים: נהיגה בחוסר זהירות, סטיות ונתיבים, שימוש באמצעי בטיחות, אי נקיטת אמצעי זהירות, אי ציות לרמזור, אי ציות לתמרורים, שכרות/סמים ועוד.

 

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "הפרדת רוכבי האופניים והולכי הרגל הוא מהלך נכון שיחזיר את הביטחון להולכי הרגל במדרכה. במקביל לרשויות המקומיות ולמשרד התחבורה אסור להתעלם מהרוכבים ולכן חייבים ליצור שבילי אופניים רציפים באמצעות הפנית הקנסות שיתקבלו לטובת בטיחות הרוכבים. אסור להמתין לתאונה הבאה ולכן יש לקדם את העברת סמכויות האכיפה גם לפקחים כדי שאלו יסייעו לשוטרי התנועה בהשבת הסדר והביטחון למדרכות הערים".

 

על פי ניתוח של עמותת אור ירוק לנתוני מכון גרטנר עולה כי בשנת 2015 ארבעה בני אדם נהרגו בתאונת דרכים במעורבות בתאונות אופניים חשמליים וקורקינטים ממונעים. מהנתונים עולה עוד כי אחד מכל עשרה מהרוכבים (9%) ומהולכי הרגל (11%) נפצע קשה ואנוש, 92% מהמאושפזים בגין תאונות אלו היו הרוכבים וכל הולך רגל שני שאושפז הוא ילד.

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright