עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

העליון אשרר שלילת רישיון בינה לשנתיים

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

 לאתר היועצת


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

מדריך סוכן הביטוח

 

העליון אשרר שלילת רישיון סוכנות בינה לשנתיים

 

 

 

אילוסטרציה של איור מסמך ועליו איקס

 להלן הודעה לעיתונות מטעם הפיקוח הביטוח:

 

"הממונה על שוק ההון שללה את רישיון הסוכנות והטילה עליה עיצום כספי בסך של כ-1 מיליון ש"ח בשל פעילות מוקד המכירות בניגוד להוראות הדין, שגרמה לנזק של ממש ללקוחות ומבוטחים.

 

בית המשפט העליון אישרר ביום 13/6/2017  את החלטת הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר, לשלול לשנתיים את רישיון סוכנות ביטוח בינה. בית המשפט דחה את ערעורה של סוכנות הביטוח על החלטת בית המשפט המחוזי שאפשר לפני מספר חודשים את שלילת הרישיון.

 

החלטת הממונה לשלול את הרישיון ולהטיל עיצום כספי נבעה מממצאי ביקורת חמורים, שהובילו בצעד חסר תקדים להשבתה לאלתר של הפעילות הפסולה ולהטיל עיצומים משמעותיים על הסוכנות. בביקורת גילתה הרשות כי הסוכנות מטעה בתיאור עסקאות ביטוח ואף רכשה עבור המבוטחים פוליסות ללא ידיעתם והסכמתם. הרשות האזינה לעשרות שיחות מכירה שערכה הסוכנות ללקוחותיה ומצאה כי בשיחות רבות בוצעה הטעייה חמורה של מבוטחים במטרה לשכנעם לרכוש פוליסות ביטוח. המוכרנים הונחו למכור פוליסות תוך הטעיית הלקוחות באמצעות תסריטי שיחה מובנים.

 

הטעיית המבוטחים נעשתה בדפוסי פעולה שונים: הסוואת מטרת השיחה מהלקוח, העברת נתונים מוטעים ללקוח, טשטוש דרישת אישור תשלום עבור המוצר החדש, הטעיית הלקוח לגבי סכום הפרמיה החודשית, הקראת הצהרת בריאות ללא הקדמה וללא הסבר מלווה והימנעות ממתן תשובות ישירות ועוד. השיחות נמצאו מטעות ומשקפות התנהגות שאינה חוקית ושאינה הולמת התנהגות בעל רישיון. נדגיש כי השיחות גרמו לנזק של ממש ללקוחות ומבוטחים.

 

סוכנות הביטוח בינה הוקמה בשנת 2002 על ידי רם רוזנטל כעסק משפחתי שהכפיל את מכירותיו בשנים האחרונות, לא מן הנמנע בעקבות שימוש מאסיבי ומובנה בשיטות מכירה פסולות באמצעות המוקד הטלפוני. ביום בו החלה הביקורת מטעם רשות שוק ההון, העסיקה הסוכנות למעלה מ-50 עובדים והיקף הכנסותיה הסתכם במיליוני שקלים."

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright