עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

פרסומי הישיר נמשכים

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

תבליט

ניהול תביעות ביטוח

 

כל התייעצות כרוכה בתשלום

 
 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

פסטיבל השוקה ממשיך

 

 

 

 

שני כהן בפרסומת "שוקה" של ביטוח ישיר

כפי שנמסר באתר זה, ביום 11/3/2016, ניתן פסק דין   ע"י הבית המשפט המחוזי בתל אביב יפו האוסר על חברת ביטוח ישיר נאסר המשך פרסום קמפיין "שוקה" המכפיש את הסוכנים ומציג אותם כאוכלי חינם, נהנתנים, מיושנים, ומאותגרים טכנולוגית. בנוסף חברת ביטוח ישיר חויבה לשאת בהוצאות התובעים בסכום של 351,000 ₪.

 

מה שקרה בינתיים הוא שחברת ביטוח ישיר הגישה ערעור על פסק הדין לבית המשפט העליון ובמקביל ערכה שינויי עריכה בתשדיר הפרסומת האחרון וממשיכה לפרסם אותו לאחר קבלת אישור לשידור מאת המועצה של רשות השניה.

 

לשכת הסוכנים מצידה עתרה לבית המשפט המחוזי בטענה לביזיון בית המשפט אשר נקבעה לדיון ביום 6/9/2016 ובינתיים פרסומי הקמפיין בכיכובה של שני כהן נמשכים לאחר שינויי העריכה.

 

בינתיים נשמעים קולות הטוענים למהלך שגוי של הלשכה מתחילת הדרך, בכך שלא הבינה ולא הפנימה שזירת המאבק המשפטי אמורה להתנהל מול המועצה של הרשות השניה ולא בבית המשפט המחוזי באופן שהיה עולה לסוכנים בסכומים נמוכים בהרבה לעומת סכומי הכסף שהוצאו על ידם במאבק מול חברת הביטוח הישיר שגרם למאזן הלשכה להגיע למצב של מאזן שלילי.

 

כמו כן, נאמר, כי הלשכה יכלה לפעול בדרך זולה ואפקטיבית הרמה יותר באופן של עריכת סקרים בקרב סוכני הלשכה, כך שהציבור היה יודע, כמה סוכנים נוסעים מדי שנה לחו"ל על חשבון חברות הביטוח ומספר ימי השהיה בחו"ל של כל סוכן, מצב הטכנולוגיה במשרדי הסוכנים, כך שכלי התקשורת היו שמחים לפרסם את נתוני הסקרים, ככל שאלו היו מזימים את הטענות של חברת הביטוח הישיר והמאבק של הסוכנים מול החברה היה מסתיים מוקדם הרבה יותר.

 

אלא שהנהלת הלשכה בחרה ללכת בדרך של הוצאות כספים שאינם נמצאים בקופתה, לצאת בקמפיין חוצות ראוותני בשם "הטובים לביטוח" הזוקף את גבם של סוכני הביטוח אך אינו אומר דבר לציבור הרחב, ועוד לפני כן השקעה ביצירת סרטון מצויר המדמה את סוכן הביטוח לג'יימס בונד בסגנון דניאל קרייג, השקעה בהכשרה של "סוכן מאבחן" מזן חדש, המהווה הודעה של לשכת הסוכנים, כי הסוכנים הפועלים כיום שייכים לדור המדבר.

 

ובנוסף לכל הנ"ל בחרה הלשכה להוציא החוצה את הכביסה המלוכלכת מול חברות הביטוח, כאשר ברור לכולם ובעיקר לסוכני הביטוח, שבכל הכפשה בכלי התקשורת של חברות הביטוח, הנפגעים הראשונים הם הסוכנים.

 

 

 

 

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright