עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

שני מבטחים חדשים

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

פתרונות ניהול סיכונים, מכרזים, מפרטים ותביעות ביטוח לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

 לאתר היועצת

 


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

שני מבטחים חדשים ב2018

 

 

רו"ח אמיל וינשל

בשנת 2018 אמורים להתחיל לפעול שני מבטחים חדשים במדינת ישראל.

 

חברת ביטוח אולברייט, האמורה לפעול באופן דיגיטלי וללא סוכני ביטוח – משלב המכירה ועד תשלום התביעה והיא תשווק ביטוחי ריסק וביטוח מפני מחלות קשות ללא רכיב חיסכון.

 

החברה הוקמה על ידי גיל יניב, לשעבר המשנה למנכ"ל לברת מגדל ובהשקעה פסיבית של יונל כהן, לשעבר מנכ"ל חברת מגדל.

 

חברת ביטוח בשם הארט האמורה לפעול באופן דיגיטאלי היא אולם היא תפעל באמצעות סוכני ביטוח – בהקמה של

רו"ח אמיל וינשל, לשעבר משנה למנכ"ל מגדל, וניצן צעיר הרים, לשעבר בכיר במגדל. החברה תשווק ביטוחים בתחום הביטוח האלמנטארי (ביטוח כללי).

 

נראה, כי בשלב הראשון לפעילותן של שתי החברות החדשות לא תהיה תחרות בינן לבין עצמן.

 

מי שיפסיד מהמלך, הם ככל הנראה סוכני הביטוח. כאמור חברת אולברייט תפעל ללא סוכני ביטוח בכלל ואילו חברת הארט אמנם תשווק את מוצריה באמצעות סוכני ביטוח, אולם ככל שמדובר בכניסה של חברה חדשה שאמורה להתחרות בחברות ביטח קיימות יש לצפות לירידה במחירי ביטוח שתביא מטבע הדברים לירידה בסכום עמלות הסוכנים המחושב לפי פרמיה הביטוח, שלא לדבר על ירידה בשיעור העמלות בשל ההתקשרות הישירה של המבוטחים עם המבטח באמצעים דיגיטליים.

 

על עניין זה, יכולים סוכני הביטוח להלין, על עצמם בלבד הואיל ובמהלך כל השנים לא השכילו למתג את עצמם כברי סמכא הבקיאים בתחום הביטוח האמורים לסייע למבוטחים בהתאמת הביטוחים הקיימים בשוק הביטוח ובמימוש הביטוחים אותם רכשו בשעת הצורך. כאשר בעניין שיווק הביטוח הצורך בהם פוחת והולך.

 

תלונות על סוכני ביטוח שמגיעות מדי פעם למחלקת פניות הציבור במשרד הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון, פסקי דין שונים מהם ניתן ללמוד שסוכני הביטוח לא הקפידו בכל מקרה לעשות התאמה מלאה של הביטוח אוו שיווקו לצרכי הלקוח וגם פרסומים שונים מטעם סוכני ביטוח ובכלל זה אמירות בפורומים שונים מהם ניתן ללמוד שאותם דוברים או כותבים אינם מקפידים ב"אותיות הקטנות" של תנאי הביטוח, הביאו, ככל הנראה, את הפיקוח על הביטוח למסקנה לפיה ניתן לשווק את מוצרי הביטוח גם ללא עזרתם של סוכני הביטוח, ככל שהמבוטחים יזכו לביטוח במחירים נוחים יותר בעבורם.

 

האמור בזה אינו משקף את דעתה האישית של הח.מ. אלא את הרושם הנוצר בקרב הציבור הרחב כפי שהוא בא לידי ביטוי גם בכלי התקשורת. וטוב ייעשו סוכני הביטוח בעת הזאת אם יקפידו לבדוק בשבע עיניים לפני שהם משחררים כל אמירה או התייחסות שהיא בעניין כיסוי ביטוחי וטוב יעשו גם אם יקבעו לעצמם תנאים מחייבים במתן חוות דעת והתאמה של פוליסות ביטוח לצרכי המבוטחים הואיל ובעת הזאת הצורך בסוכני ביטוח כמשווקים בלבד הולך ופוחת ועל מנת להוכיח את זכות קיומם עליהם להציב את עצמם כמתאימי ביטוח וכיועצים למימוש זכויות לפי פוליסות הביטוח, ולהפגין ידע מקצועי באופן שיצדיק את מעמדם בענף.

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright