עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

המחוזי נגד שוקה

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

תבליט

ניהול תביעות ביטוח

 

כל התייעצות כרוכה בתשלום

 
 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

שוקה זכה בעליון

 

המחוזי הכריע נגד קמפיין "שוקה" של הישיר

 

 

 

 

שני כהן בפרסומת "שוקה" של ביטוח ישיר

ביום 11/3/2016 ניתן פסק דין המשתרע על פני 51 עמודים ע"י השופט אליהו בכר מבית המשפט המחוזי בתל אביב יפו בתיק תא (ת"א) 28223-03-12‏ ‏ לשכת סוכני ביטוח בישראל ע.ר נ' איי.די.איי. חברה לביטוח בע"מ.

 

על חברת ביטוח ישיר נאסר המשך פרסום קמפיין "שוקה" המכפיש את הסוכנים ומציג אותם כאוכלי חינם, נהנתנים, מיושנים, ומאותגרים טכנולוגית. בנוסף חברת ביטוח ישיר חויבה לשאת בהוצאות התובעים בסכום של 351,000 ₪.

 

השופט בכר, קבע, כי הפרסום מפר את חוק עוולות מסחריות ודיני עשיית עושר ולא במשפט. אולם לפי חוק איסור לשון הרע, לא ניתן להיפרע מביטוח ישיר היות והחוק מגן על אנשים פרטיים ולא על ציבור.

 

על כן, תביעת הסוכנים נגד ביטוח ישיר התקבלה רק באופן חלקי. וזאת מנקודת המבט של "שקר מפגיע", במונח "עוסק אחר" לפי חוק עוולות מסחריות. נקבע, כי הקמפיין של ביטוח ישיר מפר את חוק העוולות המסחריות, הן לגבי המידע הכוזב שנמסר ביחס לכלל סוכני הביטוח, והן לגבי שיעורי הפרמיה שהחברה גובה אשר בכ 35% מהקרים נמצאו כגבוהים יותר מהפרמיות לביטוח רכב המשולמות למבוטחים באמצעות סוכני ביטוח.

 

בית המשפט נתן צו מניעה האוסר על ביטוח ישיר להמשיך בשידור הקמפיין ולא הסכים לבקשת ביטוח ישיר להמשיך בקמפיין עד לדיון בערעור החברה על פסק הדין האמור להיות מוגש לבית המשפט העליון.

 

לרשותה של חברת ביטוח ישיר עומדים סכומי כסף לא מבוטלים לצורך מימון קמפיינים של פרסום. לא מן הנמנע שהחברה תמצא פתרון יצירתי לסוגיה שנוצרה באמצעות השקה של קמפיין חדש שלא יכפיש את סוכני הביטוח אך יביא לחברת ביטוח ישיר תוצאה רווחית וטובה יותר מהקמפיין שבוטל על ידי בית המשפט המחוזי.

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright