עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

מדד השירות בחיסכון פנסיוני

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

פתרונות ניהול סיכונים, מכרזים, מפרטים ותביעות ביטוח לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

 לאתר היועצת

 


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

פורסם מדד השירות בחיסכון הפנסיוני לשנת 2016

 

 

דורית סלינגרהממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר, פרסמה ביום 5/7/2017 את מדד השירות בחיסכון הפנסיוני לשנת  2016.

 

החברות שהגיעו למקומות הראשונים הן:

  1. פנסיה - הראל, הלמן אלדובי ופסגות.

  2. קופות גמל – ילין לפידות, אנליסט ואי.בי.אי.

  3. ביטוח מנהלים – פסגות, הראל וכלל.

 

החברות שהשתפרו ברמת השירות באופן בולט הן:

  1. פנסיה – הפניקס, פסגות.

  2. גמל – הפניקס, כלל.

  3. ביטוח מנהלים – הפניקס, כלל.

 

במספר חברות חלה ירידה ברמת השירות:

  1. פנסיה – איילון, אלטשולר שחם.

  2. גמל – איילון, מגדל.

  3. .ביטוח מנהלים – הכשרה, מנורה.

 

המדד מציג את המוצרים המרכזיים על בסיס השוואה יעילה ופשוטה בין שלושה נדבכים:

  1. שביעות רצון והמלצת לקוחות.

  2. טיפול בפניות הציבור.

  3. זמני מענה טלפוני.

 

הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר: "מדד השירות מציע לחוסך מבט ייחודי על השירות שמספקות החברות המנהלות את החיסכון הפנסיוני שלנו. המדד הוא כלי נוסף להגברת התחרות לטובת הצרכן, מאפשר לחוסכים ולמבוטחים לקבל החלטות מושכלות ולממש את זכויותיהם. בנוסף, המדד הוכח כגורם חשוב בשיפור השירות לציבור.

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright