עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיוטת חוזר הר ביטוח

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

פתרונות ניהול סיכונים, מכרזים, מפרטים ותביעות ביטוח לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

 לאתר היועצת

 


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

טיוטת חוזר דיווח בהר הביטוח גם על תביעות רכב

 

 

 

פרוטוקול הועדהבמסגרת טיוטת תיקון חוזק ממשק אינטרנטי לאיתור מוצרי ביטוח, אמורים המבטחים בביטוח רכב, לפרט באינטרנט את פרטי התביעות של המבוטחים, כך שכל מבוטח יוכל לגשת למידע לגבי תביעות ביטוח רכב שברשותו. הממשק האינטרנטי המרכזי, אמור להיות נגיש ופשוט לאיתור מוצרי הביטוח. ולאפשר למבוטחים לאתר בקלות ובמהירות מידע לגבי התיק הביטוחי שלהם אצל כל חברות הביטוח ולבחון את תנאי מוצרי הביטוח שברשותם. הממשק מופעל באמצעות אתר שנקרא בשם "הר הביטוח".

 

הדרישות מחברות ביטוח לצורך הפעלת האתר. בין יתר הדרישות, נקבעו בחוזר סוגי מידע לגביהם נדרשת חברת ביטוח לדווח דיווח חודשי לרשות שוק ההון. מוצע לקבוע סוגי מידע נוספים החייבים בדיווח על מנת לשפר את השירותים הניתנים למבוטחים באמצעות הר הביטוח ולהוסיף שירותים חדשים נוספים.

 

  1. חברות הביטוח ידרשו לדווח את פרטי הקשר של המבוטח שברשותן. זאת במטרה להגביר את רמת האבטחה באתר על ידי הקמת שכבת אבטחת מידע מסוג סיסמא חד פעמית  One Time Password  ובכך לאפשר גישה פשוטה ונוחה יותר של מבוטחים למידע אודות מוצרי הביטוח שברשותם.
     

  2. חברות הביטוח ידרשו לדווח אודות מספר מקרי ביטוח שבגינם הוגשה תביעת ביטוח רכב מנועי – רכוש על ידי המבוטח או צד שלישי. זאת במטרה לייצר דוח תביעות מרכז באמצעות הר הביטוח ולהקל על מבוטחים אשר נדרשים על ידי חברות הביטוח להציג אישור בדבר מספר תביעות כאמור, טרם הצטרפות לביטוח. יצוין, כי נתון זה משמש את חברות הביטוח לתמחור פרמיית הביטוח ומשפיע על החלטת חברת הביטוח להתקשר עם מועמד לביטוח. כמו כן, הקמת דוח תביעות מרכז צפוי להגביר את מהימנות הנתונים. ראו גם חידוש ביטח רכב לאחר  תאונות בדיון בכנסת.
     

  3.  חברות הביטוח ידרשו לדווח נתונים הנדרשים לצורך שמירה על זכויותיו של מבוטח אגב מעבר חברה מבטחת בביטוח סיעודי. כיום מבוטח שעבר קופת חולים, וכתוצאה מכך התחלפה גם החברה המבטחת אותו ב ביטוח סיעודי, נדרש להציג לחברת הביטוח אליה עבר אישור בדבר הזכויות שהקנתה לו פוליסת הביטוח של קופת החולים אותה עזב, תוך פרק זמן של 180 ימים. הנגשת המידע הנדרש בדבר זכויות המבוטח לחברה אליה עבר, באמצעות הר הביטוח, תייתר את הצורך בפעולה אקטיבית של המבוטח ותסייע במימוש ושמירה על זכויות מבוטחים.

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright