היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

מדד השרות לשנת 2016

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

 

 לאתר היועצת Z
 


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


  

 

 

באתר מ 2/2012: ציון לשבח של מבטחים ע"י הפיקוח

 

 

 

מדד שרות המבטחים לשנת 2016

 

 

הדף הראשון של מצגת הפיקוח למדד שירות המבטחים לשנת 2016

הממונה הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר, פרסמה היום את מדד השירות לחברות הביטוח לשנת  2016 בתחומי ביטוח רכב, דירה, בריאות וחיים.

החברות שהגיעו למקומות הראשונים בכל מוצר ביטוח:

1. ביטוח רכב חובה - שירביט, ביטוח ישיר, AIG
2. ביטוח
ביטוח רכב רכוש (נזק עצמי וצד ג') - AIG, ביטוח ישיר, שירביט.
3. ביטוח
דירה ותכולתה שומרה, AIG, ביטוח ישיר.
4.
ביטוח בריאות  (ניתוחים, השתלות, תרופות ומחלות קשות) - ביטוח ישיר, AIG, הפניקס.
5.
ביטוח תאונות אישיות (תאונות אישיות, נכויות) - ביטוח ישיר, AIG, הראל.
6.
ביטוח סיעודי (פרט) - מנורה, מגדל, כלל.
7.ביטוח
נסיעות לחו"ל   - הפניקס, ביטוח ישיר, AIG
8.
ביטוח אובדן כושר עבודה - הראל, כלל, מנורה.
9.
ביטוח סיכון חיים (ריסק מוות) - ביטוח ישיר, AIG, מנורה.

החברות שהשתפרו ברמת השירות באופן בולט הן הפניקס, בכל תחומי הביטוח (רכב, דירה, בריאות וחיים), ביטוח ישיר בתחום ביטוחי הרכב, הדירה וחיים, ו-
AIG  בתחום החיים.

במספר חברות חלה ירידה ברמת השירות:
1. שלמה - בתחום ביטוח רכב ודירה.
2. איילון - בתחום ביטוח רכב, דירה וחיים.
3. הכשרה - בתחום ביטוח חיים.
4.מנורה - בתחום ביטוח רכב ודירה.

המדד מציג את המוצרים המרכזיים על בסיס השוואה יעילה ופשוטה בין ארבעה נדבכים:
1. תשלום
תביעות ביטוח - אחוז התביעות שאושרו ושולמו, ומהירות הטיפול בהן.
2. שביעות רצון לקוחות - מידת שביעות הרצון מהשירות וההמלצה של לקוחות על חברות הביטוח.
3. תלונות ציבור - מספר התלונות שהוגשו כנגד חברות הביטוח לבירור ברשות.
4. זמני מענה - מהירות מתן המענה טלפוני במוקדי השירות של החברות.

הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר: "מדד השירות מספק למבוטח מבט ייחודי ומעמיק על פעילות חברות הביטוח ועל איכות השירות ללקוחותיהן. המדד משקף את חזונה של רשות שוק ההון להציב את החוסך והמבוטח במוקד הפעילות והחשיבות של החברות. המדד מגביר את התחרות לטובת הצרכן, מאפשר למבוטחים לקבל החלטות מושכלות ולממש את זכויותיהם, ומוכיח את יעילותו בשיפור התנהלות החברות".

     

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright